maanantai 27. heinäkuuta 2009

Kahvipussi kassi

Sain hyvissä ajoin eilen illalla kaikki päreet ommaltua.
Aamulla polkaisin sitten Kätsylään kysymään neuvoa.
Tänään selvisi että minä olin taittanut päreet neljään osaan, niin olis päreet pitänyt taittaa kuuteen osaan. Olisivat olleet paljon tukevampia.
Minä halusin ison kassin ja kyllä tässä kassissa ne kovemmat päreet olisivat olleet hankalat. Seuraavassa sitten tehdään toisin.

Tiitsan hyvällä avituksella kassi saatiin tähän asti, välillä piti käydä syömässä. Tiitsan ja Marin
avustuksella sain kun sainkin tänään kassin tehtyä.Kassi on iso, sen koko on 42 x 18 x 30. Kassiin mahtuu kaikki mahdollinen ja se vähän tarpeetonkin tavara. Seuraavaksi teen vähän pienemmän kassin tai kopan. Tämä oli mukavaa puuhaa.

Tänään on unikeon päivä ja samalla Heidin nimipäivä, onnea. Ylihuomenna keskiviikkona on kummityttöni Serjan nimipäivä. Huomenna vietetään kaksia nimipäivä ja olen luvannut tehdä Hyydykekakun. Ohjeen olen saanut Sitruunamarengin sivulta.
Herkullista, nyt vaan laitan päälle mansikoita vihreän mehun tilalle.

1 kommentti:

Vilma kirjoitti...

Nuan vaan! Hieno kassi! Eihän sun tarvi ku alottaa niin aina onnistuu! Laitan "panttaamani" kahvipussit tulemaan heti kun saan aikaseks. Ne odottaa sulle lähtemistä keskellä mun keittiön pöytää. Keskellä siks, että kyllästyisin katselemaan niitä ja lähettäisin sulle. Tulee ne, kunhan kerkiää... ;-)