sunnuntai 15. toukokuuta 2011

Kummituksen ensimmäinen 3D kortti

Kummityttöni, vanhin 19v on ollut luonani yötä kun vanhemmat ovat muuttaneet toiselle paikkakunnalle. Tytön kesätyöt ovat täällä joten joku paikka on hyvä olla. Nyt hän on ollut luonani mutta muuttaa tänne Heinolaan opiskelupaikkakunnalta kuun lopussa ja on päässyt tuttavaperheen luo asumaan. Minulle tehdään kesän aikana remonttia. Minunkin asuminen vaikeutuu.
Eilen illalla autoin tekemään kortin opiskelukaverilleen kun hänellä oli syntymäpäivä. Tässä on tytön tekemä ensimmäinen 3D kortti.

Kun minulla ei ole omaa tyttöä on minulle annettu kaksi kummityttöä. Isompi on jo nuori aikuinen eli 19 vuotta. Pienempi kummityttö täyttää viikon lopulla 4 vuotta. Siinä välissä on kummipoika joka pääsee kesällä elokuussa ripille. Isomman tytön elämään olen päässyt osallistumaan niin kun olen halunnut, eli olla se aikuinen ystävä. Pienemmän tytön elämän en ole pystynyt osallistumaan niin paljoa. Se on johtunut omista kiireistäni ja se joskus harmittaa minua. Kummipoika taas asuu Turun seudulla ja matka tekee jo yhdessäolon vaikeammaksi. Itse haluaisin olla muutakin kuin lahja tai raha automaatti. Lapsen aikuinen ystävä jolle joskus voi kertoa salaisuuksia.

2 kommenttia:

tia kirjoitti...

Söpö kortti, siitä se alkaa kortteilu ja voi vaikka ihan hurahtaa korttien tekemiseen. Olisihan se mukavaa että muutakin kuin vain lahjoja voisi antaa, neuvoja ja tukeakin.

Kirsi kirjoitti...

Ihana kortti ja voi kuinkja kivaa että touhuilet yhdessä kummityttöjen kanssa :)