torstai 19. marraskuuta 2009

Perhoset ja Joulukortit sekaisin

Minä en ole tietokoneella mikään nero, onnistun aika usein sohlaamaan kaikkea. Toisaalta tämän blogin pitäminen on ollut vaan hyväksi ja olen oppinut pelaamaan nyt vasta näiden kuvien kanssa niin että en eivät tule koko näytön kokoisiksi.
Nuorimainen poika lupasi vielä opettaa lisää niin että saan noita kuvia kivemmin järjestykseen. Odottakaa vaan kyllä minä opin. Tässä vielä muutama kortti jonka olen tehnyt.

Eli perhosia Elisan päiväksi


ja yksi joulukortti


Yritän oppia niin että saisin joulukorteista jo kollaasin. Johan minä tämän joulukortin onnistuin kerran kadottamaan.

2 kommenttia:

tia kirjoitti...

Paljon erilaisia juttuja voi tietsikalla tehdä, minullakin oppimiset täydellisesti kesken kun kaikkeen ei ole aikaa, ehkä joskus.

intsu kirjoitti...

Niin olen minäkin tietsikan kanssa pulassa koko ajan. Minua myös nuorin poikani neuvoo. Sanoo mulle:odotapas,kun about 50 kertaa käydään läpi asioita,niin sitten sä äiti opit :D Aivan ihania kortteja olet taas tehnyt,niinkuin ovat edellisen postauksenkin!